kul men gör inget

shulululu älskningar görni ?
Jag mår bäst jag gör inget specielt men
jag har jätte kul jag kollar på en program som heter
farma den är serbisk det är ganska likt" big brother" med
kända personer i serbien men de är på en farm de har ingen
elektricitet .De har bara två ugnar son man måste elda och lägga vet
elr vad det nu heter och så har de kor och hönor de ska få grisar men de
måste bygga en stall åt de först låter trokigt men
Emallan allt bråkar de ,festar kul att se då börjar jag också dansa
för som sakt fester i serbien är jätte stora alla danskar och har kul
till 5 på morgonen jag svär.och men snart börjar
farma och det är alltid direkt sändning ska festa :P
puzzzzaa till alla


P.S. som sakt vi är kända Angelina och brad är i Bosnien<3 nu.



Kommentarer
Postat av: vaanjaa (Vanja)

hahha, och deras förhålande håller på att ta slut...xD

2010-04-07 @ 10:04:38
URL: http://vvgreenday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0