Kosovo <3

Jag vill säga en sak om relationen mellan Albaner och Serber. För det första är det inte albaner som har nåt emot oss utan albaner från kosovo.
Det är många som frågar mig vad jag skulle ha gjort om jag såg en alban som snackar skit om Serber och Serbien. Inget för det enda de gör är pratar och de kommer inte ändra vår kärlek till kosovo på grund av det.
Det enda jag stör mig på är att de tar nåt som har varit vårt mer än 500 år. Iallafall försöker för vi kommer alldrig lämna vårt kosovo. Dem dödar och och hotar att de kommer döda flera de bräner upp våra kyrkor och dödar våra prästar bräner upp serbiska famile hus men vi ger inte upp.
Så jag vill säga att jag hatar ingen jag gillar alla mäniskor på världen men jag hatar dem som har mista lila hat elr vill döda elr nåt annat ond  måt mig,min familij,Religion,mitt land,mina vänner jag önskar att de mäniskor na som tänker så ilsket att Gud strafar de med det hårdaste. Det är hemskt och jag orkar inte prata om det mer.

En Kyrka som albaner från kosovo har tändit eld på.


En kyrka som Albaner från kosovo har bränt ner och förstört.


Jag förstår allt men att bräna ner Guds hem är hemskt.



P.s. Förlåt för alla stav fel

Kommentarer
Postat av: Chloe

Tycker att det ar skitbra sagt det du sa, miss you <3

2010-12-28 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0