Lite efter lucia

Jag vet att Lucia var igår men
i min skola hade vi lucia tåg idag det var bara 9:an
det är varje år så att bara 9:an i hela högstadiet
har lucia tåg.Men alla andra kollar på. Sen så
var i vi nere i vår studio i skolan och MEDINA var där!!!
De brukar spelain där. Så han va där typ
jobbade på nån låt så. Sen så sjöng jag en strof för han
av en låt aså det var så pinsamt för han är så känd och jag
sjunger inte ens nära hans röst men jaja det blöev ändå av. Och jag
sjöng tackvare mina kompisar som tvingade mig sjuga för
jag vågade it .
Jag vet att jag bloggar lite sent men jag kan inte sova.
aså jag lägger mig men jag kan inte somna. Idag slutade jag
12 typ så jag gick hem och kollade på tv och så somande jag på rygg första gången i mitt liv!!
och kl 16:15 åkte jag t skolan igen för lucian.


Medina


Kommentarer
Postat av: vanja ♥

fett coolt! :D

DU sjunger asbra så säg inget ! ;)

btw, måste ses snart.. :(

kraam

2010-12-16 @ 12:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0