Serbien vann <3

Serbien vann i tennis Davis cupen
nu är vi serber bäst i världen!!
En anledning att jag ska festa på lördag. Idag
va jag i skolan och efter det gick jag till stan med chloe och köpte
biljeter till Wonderlife discot.
sen gick vi till mc.
Jag känner att jag måste vila nu jag pluggar ju fan minst 3 timmar per dag de sissta
dagarna.
hejdå


Video precis när serbien gav sista poängen fan jag grät av glädje 
ryser varje gång jag ser det.
Han med grått hår är serbiska presidenten.
1 minut efter i hela serbien jag svär
varenda gata mest i Centrum av Belgrade
Va folk och festade ,fryvärkerier och flagor från bilarna och gatorna. 
Och de fyra spelarna som representerade serbien
sa att om serbien van ska all snagga sig och alla som var med
i organisationen av killarna snaggade sig.




Idag väntade massa på att välkomma vinsten och våra Champions Novak Djokovic , Janko Tipsarevic,Viktor Troicki och  Petar Zimonnic alla väntade framför en balkong som är i centrum åhh önska jag var där
Han sista som är i videon  gillar serbena mest för att han har vart först i världen massa gånger Novak <3



Video hur alla klippte sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0