Har det fett roligt .

Hej sötisar
Jag hoppas ni har roligt som jag kolllar på serbisk big brother
de är jätte roliga.
En kille som heter mladen fick tahand om en bebis som gråter hela
tiden haha han fick välja vem som ska va mamma.Men
det är bara kändisar i den big brother min älskling
boki13 är oxå med hah. jag vet att jag pratar mycket om serbien
men jag tycker det är interesant .Idag fick jag lära mig steka
pannkakor haha.Men lovet är snart slut
önskar den var längre aja Hoppas stakars Angela blir
frisk puss till henne och alla mina söta läsare.
         Boki13
                                  
Video när Mladen från bigbrother får en bäbis haha
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0