oopsss!!

Länge sen hah?
jag tycker det iaf
igår ar jag hoss Vanja hon åkte
till Bosnien idag.Jag ska till
nåt bad ställe imon om det blir fint väder
och kanske ska jag gå på lördag och
söndag någonstans för det sägs va fint väder då men
nu sitter jag hemma och typ dör
jag kollar på Cristiano Ronaldos interw
han är så snygg sexig söt ohh .
A juste har ni hört Cristiano
har en son han betalade
en tjej för att föda ett barn till honom
så nu uppfosrtar han och cristianos syster sonen.
Men jag fattar inte vf han gör sånt
men jaja han är fortforande söt.
jag grat när han var
i sjukhuset med barnen.

här serni interw..


'



Fortsätningen kan  du se på youtube


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0