Shoo shooo

shaa
länge sen men jag måste
erkäna att jag inte orkar
blogga i sista tiden.
Sen sista gången jag blogga har jag
Färgat mitt hår och vart i lisse
med Minna ,Chloé ,Asta, Amanda,Aida och romina.
Sen gick Chloe och Asta hem.Och jag,Amanda,Aida och Romina
Åkte spökhotelet Gasten det var hemskt jag bröt nageln :'(.
Idag var jag och shoppade lite
ni ser lite bilder har nere ;(
PUSS


Mjukisbyxorna-CUBUS
Två snygga BHn-CUBUS
Svart linne-CUBUS
Tunika-Vero Moda





Två Masker-H&M
Läppglans cupcake-CUBUS
Hårfärg (Slingor)-CUBUS
Powder Brush-H&M
Rouge Brush-H&M
Lösögonfransar-CUBUS


Kommentarer
Postat av: amanda

hahahaha :D

2010-07-18 @ 10:12:34
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0