Kärlek till SERBIJEN (SRBIJA <333)

KÄRLEK TILL MITT LAND

MÅSTE SÄGA DET

FÖR ATT VI ÄR INTE FÖRLORARE











Kommer ni ihåg när serbien van på
eurovision song contest 2007








kärlek till Marija och
jag kollar på henne just nu för hon är med
i farma och om ni läste min blogg förut oxå
så vet ni vad farma är puss <3




                                                                       


För ststa gången vi kmr alltid vara vinnare  




                                




Ana ivanovic är bevisat den snyggaste och en av de bästa tennisörena på världen.






Novak Djokovic vann 2008 pris han van i final mot nån idiot ifall och vi var först igen <33



Jag orka inte skriva så mkt vi har för många vinster aja många
stav fel jag vet men jag bryr mig it det här ar bara en hundra del av serbiens pride.

 


Kommentarer
Postat av: alexandra

pga domaren, som var emot oss .. det var han;/

2010-06-24 @ 10:38:53
URL: http://aleksaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0