Lite saker att säga mina älskningar <3

Shoo
Jag blogga it för jag var borta elr
jag va och shoppa de här två dagarna.
och juste ny header på väg det
kankse tar en tid .Imon ska jag kanske
till lisse om det inte är så fult väder som det är nu.
Idag var jag med mamma hoss ''läkarhuset +7''.
Här nere ser ni lite ego bilder med kläder som jag köpte
 och en video
puss love u <33




Vissa säger att han har bebis röst
men hans röst har ändrats nu när
han är i puberteten.hah Bevis

          
              Taget av:potatismos.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag går också t läkarhuset +7 .

saknaat dig (L)

2010-06-30 @ 15:56:26
URL: http://aangiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0