Blir Bättre

Shoo

A ok jag vet men jag orkar verkligen it blogga
men jag ska försöka mer jag lovar.
Jag var i liseberg med Amanda,Aida,Agusta,Sara,Angela och Romina.
Det var jätte roligt jag har jjäätteee ont i min hals.
På slutet åkte vi balder och vi skrek jätte mycket
vi börja skriga till alla och vi sa att all ska skrika allt de har
att vi ska posera när de tar bild och typ alla i tåget
skreg jaa vi ska omg jag ba de lysnar vad jag och Amanda säger.
Sen på slutet vi börja applååderaaa för det var verkligen bästa turen jag
åkte balder.Puss






aså omg han sa att han är Michael Jackson 2



Kommentarer
Postat av: H A J A N J A B A R ☮

sv: tack sötnos :D<3

2010-05-14 @ 12:18:48
URL: http://hhajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0