Fest + Fest= Bäst

Shoo
Älsklingar Min hund och min pappa kom imorse kl 3:30 nåt
jag väntade på de me jag var så tröt vid den tiden orkade it blogga.
Min hund spran och vifta med svansen 1 timma av lycka att
hon ser mig och min mamma igen efter 11 månader.
Idag har vi fest dubbel fest för att min paoppa kom och att det är idag
vår familj har fest.när jag seger vår menar jag att
alla ortodoxa har en dag i året då de firar sin egna heliga dag
man har den festen för att sina förfäder har haft den.Men det är inte ba min
familj som har den heliga dagen i dag det är fler familjer.Den här
heliga dagen heter vidovdan elr  sveti djordje.Det är
oftast ortodoxa cigenare som firar precis den här DAGEN.
Väntar på gästerna för det är på kvällen man ska fira.
p.s. egentligen ska man fira den 3 dagar och gästerna ska inte gå för en
det är slut.men det är skola imon.
pusssss


Miley cyrus nya låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0