Natti (L)

shoo

Jag har haft en ganska kort dag i skolan sen sov jag så jag gjorde it så mycket.
Aja idag vedeoblogga jag och Chloe jag kmr lägga ut den imon
för at det är ganska sent och jag ska gå och borsta tänderna och sova sen.
Aså idag kom tandvården till skolan de skrämde oss om allt man orsakar om man inte borstar
tänderna ordenkligt.Puss sovgött



Godnatt låt (Aså jag vet att den inte är det men den är så lugn och så bra)

 

Den serbiska godnatt låten


  

Finaste Makedonska låten Jah har läsrt mig lite makedonska så jag kan men det är inte så stor skillnad mellan
makedonska och serbiska.Den kvinnan som sjunger är från makedonien men hon sjunger den i de
programet som jag alltid pratar om som heter farma.
Men programet är i serbien (ganska likt big brother).I det programet finns det serber ,bosnier,makedoner och montenegro folket för att vi pratar ganska likt språk man kan förstå varandra men kaske inte prata varandras språk.njut av låten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0