Shoo

Jag skrev ett inlägg 21 mars om g-dragon och Milan stankovic.
sista komentar fick jag igår .
Aså visa av er fattar
inte att det var på skoj liksom
klart han liknade Milan men tror knappt han härma honom elr nåt.
Och ba för det behöver inte ni kalla mig för rasist och så säger
ni att'' varför får inte koreaner vara blonda ?'' som några
av er sa aså vf säger ni det jag sa aldrig
att koreaner inte ska vara blonda.Men tack iaf för de som fatta.
Och det är faktiskt han på bilden ni som kallar er hans största fans
ni är nog bluff för att jag tog bilden från en site som är om g dragon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TATA TI ZELI SVE NAJLEPSE U ZIVOTU U NOVOJ GODINI.

2011-01-04 @ 07:28:46
Postat av: TATA

SLIKE SU TI LEPE.

2011-01-04 @ 07:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0