vill ha mer lov!

Bara en vecka lov
men bättre nåt en inget.
Kollade på saw och jag kan it fatta att
jag jag kom in.När jag och Aida skulle köpa biljet
så bestämde vi vilken film
vi skulle kolla på ifal vi inte kom in  vi va säkra att vi inte skulle
 komma in på saw.När vi kom fram
och vi skulle köpa så fick vi de fråga it ens hur gammla vi var.
aja när det var över gick vi till salen .och där så var det en kille
som snacka om filmen i mic. och så sa han att alla ska ta ut sina
 LEGGG!!!! Omg fick nästan hjärt atack efter typ 5 sec sa han
 att han skoja och så kolla vi på filmen.
Aså det skulle vart pinsamt att man går ut medans hella salen var full.
och vi va i största salen i sal 1. XD
måste plugga lite har prov nästa vecka herå.


 


Kommentarer
Postat av: vanja ♥

var den bra? VAR DEN LÄSKIG ?! XD XD XD XD XD <3

2010-11-06 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0