caos

ojoj vad tiden går snabbt
tiden flyger bara iväg hur roligt jag har i skolan
med kompisar.Jag har typ glömt att blogga av
all plugg,skratt,tröt,hunger,sovande...
ja en mssa pågår.Men jag ska få min data imon och det blir fler
inlägg när jag får datan tror jag iaf.
Idag hade vi skolfoto kl 8 så vi såg lite sömniga ut
och jag ändå extra glad för att min kompis kom till skolen idag evder typ två månader.
Omg det var en sån stresig dag.
Så här: Imorse var jag på spårvagn 10 sen fick jag springa
hem tbx och hämta ett paper till fotot.Och sen på slutet
av dagen kom jag hem mer en en timma senare än vad jag brukar
det var typ stop i all trafik.aja jag har städat mitt rum så
stolt är jag ;)

DAGENS LOOK




DAGENS LÅT

 



DAGENS IDIOT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0