Omg McFly is back

Jag vill säga till de som inte känner mig att jag är ingen
rock tjej men när det gäller p!nk och McFly så kan
jag inte säga nej.mina favvo artister är Mcfly,lady Gaga,justin biber, lil wayne och eminem.
har alltid vart så kmr vara det länge till tror jag men man vet aldrig.
jag vet att man brukar ha en favvo men jag
tycker om alla de lika mkt förutom JB han älskar jag mest.
Mcfly gjorde paus på 2 år och derad album kmr ut
1 november kl. 10:01 om jag ska vara exakt.
längtar.

men de kom ut en låt i förväg för fansens skull ellr två menar jag
och den andra är med taio cruz

party girl                                                                                                  



McFly feat. Taio Cruz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0