Tröttttttttttttttt............

Ett inlägg som skulle upp igår


Aså jag är så tröt de här dagarna
hag har vaknat kl 6 vaje morgon och plugatt lite.
Jag pluggade jätte mkt idag med Spanskan och jag har ändå inta
lärt mig det.Kollade nyss på idol och nu ska jag fortsätta med spanskan.
Jag ska börja kl 9:30 kmr äntligen sova lite längre.
Jag ska gå till ett museum imon med lassen.Och sedan är det HELG!!!
a juste farma börjar om ni nu vet vad det är.
Aja är glad för att vi har nya lokaler i skolan och att det
har börjat en ny tjej ivår klass.
Men jag saknar Angela och Amanda sjukt mkt.
Måste faktiskt dra nu puss.

Nytt denna veckan



Ny tjej i Serijen


inlägg som skulle upp igår men gjorde it det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0