Håller på att dö

Hej jag håller verkligen på att dö
jag va i Akut idag fick penselin och massa värk tabletter jag tappade rösten
Allt detta häder ba för att jag aldrig lyssnar på min mamma
mamma sa att jag inte skulle t skolan på tisdag för hon märker nar jag inte mår
bra men jag lyssna it jag tänkte på min dumma sportlektion istället och
här sitter jag nu med feber 40.1 tappat rösten .halsen gör skit ont.det gör ont i öronen
och jag får mardrömmar på natten på grund av febern åhh. imorse före jag gick till akuten grät jag hur dåligt jag mådde .
men jaja ja hoppas det går över snart
a juste jag fick ta blodprovidag ur fingretåh jag hade ingen anning att
jag skulle göra det jag kom till doktorn och helt plötsligt sa han a nu ska vi ta blodprov
det jag hatar best jag tycker it det göt ont men jag är ändå skit rädd för det.
men jag hade tur det var en snäll tant som gjorde det.
Och tur hade jag att inte ha influensa för så skulle jag få spruta penesilin den gör skit ont nålen är tjock och lång åhh vill inte ens tänka på det.


Ska berätta lite vad som har hänt under tiden jag it har bloggat
va med girls i stan. undervisade en sportlektion som va katastrof men ändå bäst
och inte så mkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0