Jersey Shore

HEY
Ok ! Nu ska jag snacka lite om Jersey Shore
vad jag tycker och sånt.


Ok snooki är absolut min  största favorit
Jag gillar verkligen allt om henne .


jag gillar hennes crazy sida
jag gillar henne kanske för hon är ganska lik mig
hon gillar att festa jag kan hänga med, kläad still lik , kill stil samma ,
gillar att andra tycker hon är galen haha here i am too
och hello pricklestits and giggles




Men snooks är inte min ända favvo från huset
jenni pauly d och vinny .
Men deenna hm jag vet inte jag tror inte jag gillar henne men vi får se .



Jag gillar inte när snooki blir full sista gången satte polisen i henne.
kolla biderna det va då hon va helt borta i en annan värld. 
Tumblr_lgze2o9tec1qc6w7qo1_500_large
 
vissa hatar jag vissa har jag ingen kommentar om bilden säger allt
inte jag som har gjort bilden men det stämmer!!!!!!!!


 Den här bilden är så fin


En person förstör bilden seriöst SAMMI


Sexy girls to the beach




kolla hur mkt det har påverkat barnen
först är det pauly sen vinny sen ro
andra raden sammi jenni och sooki


och killarna håller alltid på men mat
men det är ju logiskt ifall man tänker efter
de flesta kända kockarna är ju killar



och hur skulle inläget va om inte jag la upp tjejerna utan smink
märker ni att en skäms haha to the right


Men hejdå

glöm inte at kolla om en halv timma börjar det typ jag vistte in att det börjar
20.00 förut trodde jag det börja 22.30 så kollade alltid på repris då kl 22.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0