idag

Lite trött dagen har varit lång jag gick till
tandläkaren idag
och jag är jätte rädd
Men jag klarade det så jag är stolt nu.
Jag fick laga en tand
för att för ungefär ett år sen så va jag
hos en tandläkare som inte tog bort allt som ska tas bort
uof hatar henne hoppas det händer henne
men a nu är det över nu har jag fått
tbx känsäln i läppen
det känns så konstigt att ha bedövning.
Iag hade jag skinn jacka och väst orkar it med de tjocka jackorna.
Jag köpte skidsglasögon.
Och lite beauty stuff från the body shop.

tog medelems kort                Köpte make up                              

Nya skidglasögon säger man så ens ??           Dagens outfit                                                       

Fick den här grattis den är jätte stor 750 ml     Jag köpte en riktig sponge oxå from the sea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0