6 dagar sseenn

                  omg det var såå länge
sen jag bloggade typ 6 dagar sen
jag är verkligen ledesen för det men nu gör jag ett långt
blogg inlägg.
under hela veckan har jag haft mycket av skolan liksom mycket läxor och sånt.
i fredags så va jag i solarium och jag köpte lite saker jag behövde.
igår så va jag i willys med mamma och sen så kollade jag på filmer .
nästa vecka ska jag inte göra så  mkt tror jag. Jag ska åka skridskor med högstadiet

jag åt 2 såna denna veckan



lite av det vi tjejer behöver



min hunds nya frisyr  hihi


p.s ikväll så vssar det filmen ''klick'' kl 21:00
det är en av mina favvo filmer

lika söt som min hund
söt som socker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0