Proactive

Hej mitt nytt år har börjat perfekt
tro mig elr ej men jag lägger mig varje dag kl 5 på morgonen
(inte bra) Men känner att jag måste lägga mig lite tidigare idag.
idag fick jag i posten proactivehoppas den funkar vi får se resultaterna.
Jag vill bara säga att om ni vill ha nåt som ersätter concealer, puder och foundation är
Matte Morphpse från L`oréal


Proactive paket



iaf jag köpte ett par elr a fyra skor
till min hundmen hon tar hela tiden av de för
hon är inte van vi de så imon ska vi gå och lämna tbx de.
 
och jag vet inte hur det är med er men min hud är såååå torr
jag tror att det är för det är vinter. Men jag smörjar in hela
kroppen efter jag har duschat varje kväll.

Igår kväll kollade jag på en skräck film som
jag rekomenderar starkt för att den är inspelad av en
sann hisoria den är jätte läskig men om jag klarade av att kolla på den
så gör alla det. För att jag är typ rädd för mörker
och jag tror på hemsökta hus och sånt jag tycker alla
rysare ,horror elr thriller är läskiga men
jag älskar de alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0