feeling..... juste gothia discot

Jag är jätte glad och ledsen jag
vet inte om jag ska gråta eller skratta konstig jag har inte
känt så för men det har hänt en massa som ni ser
mkt fina stunder de 10 dagarna och the bad one
här får ni lite bilder.
Men jag vill oxå säga att jag ska t gothia discot imorgon
det skulle bli av idag men jag missförståd. Så det blir imon
Minna amanda och agge kmr hit kl 15 för att vi ska sminka oss och sånt
sedan är det dags t gothia discot.
idag va jag i lisse med amanda o jaaa äntligen varmt



och så köpte jag två tröjor som i love



solen ser man oftare så jag passa på




just nu önskar jag att jag vet vad det här är för känsla jag känner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0